HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.09.25. 06:01 calvero56

A  NEMZETI  KULTURÁLIS  ALAP  elutasította a Holdvilágnézet című regényem támogatást – ezt már említettem korábban –, de tegnap ismét felszakadtak a sebek, amikor annak a szerkesztőségnek főszerkesztőjével keveredtem ez ügyben vitába, mely szerkesztőségnek 25 éve állandó külsőse vagyok, a főnökkel pedig örök barátságban. És mivel se hazám se otthonom nem volt soha, és a színtársulatokban is mindig idegennek éreztem, ez a szerkesztőség talán az egyetlen hely volt számomra évtizedekig, ahol barátokra, hozzám hasonló vadászemberekre találtam. Nemrég egy új fotós került a laphoz, s mivel manapság már ritkán járok be, csak a FBról ismerem, és ott láttam az örvendetes hírt, hogy fotókiállítása lesz, aminek igencsak örültem, hisz a látott fotók alapján nagyon tehetségesnek tartottam. De sajnos a meghívóról azt is láttam, hogy az NKA támogatja. Bár ne láttam volna! Mert ez nekem olyan volt, mint a bikának a vörös posztó. Hisz az NKA negyedszázaddal ezelőtt az olajszőkítő emdéef valagából mászott ki az MMA-val együtt, és így végbéli kapcsolata van az örök hatalommal. A soha fel nem növő emberiség magyar példája a megosztottság, urbánus-népies, meg az egyik akadémia mindig el akarja nyomni a másikat – kiszorítani a grundról, mint a vörösingesek a pálutcaiakat. És ismét arra jutottam, hogy jobb is, hogy nem támogatják a könyvem kiadását, hisz ez többnyire a hatalommal való lepackázást jelenti: „egyszer majd kérünk magától valamit”, mondja Virág elvtárs a Tanúba. És undorodom minden hatalomtól, tehát a jelenlegitől is, nem fogadok el a kezükből semmit: farkas vagyok, nem házi eb, amely a gazdája zokniját szagolgatja. Aztán tegnap megnéztem a névsort, az NKA tagjainak listáját, és láttam ott a kálomistagáborokokat, és vigasztalt a gondolat, hogy azok többsége, akik karriert csinálnak egy korrupt világban, maguk is szükségszerűen rongy emberek lesznek. De már nem tudtam átérezni azt a jóleső keserűséget, hogy a regényem szókimondása miatt utasítottak el. Önelemzése során kiderítettem, hogy eleve úgy írtam meg a regényt, hogy felkavarja és provokálja a seggnyalókat, és ha elfogadták volna támogatásra, azt jelentené, hogy semmivel sem vagyok különb a kálomistagáboroknál, meg kurzuskurva Tyereskováknál, és más hasonló prostituáltaknál (utóbbi  Orbánról csinált képsorozatot, hogy nem ég le a pofájáról a bőr).  Ezzel egyáltalán nem azt akarom állítani, hogy ugyanannak a szerkesztőségnek az általam nem ismert, de igen tisztelt tagja lepaktált volna a hatalommal, sőt, ŐSZINTÉN gratulálok neki, hogy ez a szarházi NKA támogatta a fotóművészi kibontakozásában. A regényem pedig attól függetlenül meg fog jelenni, és a jövő évi Könyvhéten dedikálok nektek, amely eseményre már most meghívom minden olvasómat. nfl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr6514261603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása