HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.08.30. 07:34 calvero56

NEM  ATTÓL  PROFI  VALAKI, hogy pénzt kap-e érte. Hanem hogy mindig teljesít egy olyan szinten, ami profi. Ugorhat fölé, és ez még csak nem is a zsenialitás, de az alá soha. EP szerint az ember bizonyos szint fölött nem megy bizonyos szint alá. (Bocsánat, hogy személyes lesz a példa, de hisz jobban ismerem magamat, mint másokat, tehát Naccsanyi ne rójon meg a folytonos önfeltárulkozásom miatt): Már tíz éve diplomás színész voltam, de abban a tekintetben szerintem még mindig amatőr, hogy borzasztó egyenetlen szintet nyújtottam. Miközben pedig „profi” voltam, hogy már egy élvtizede színészetből éltem, sőt, ahhoz képest, hogy milyen ingadozó volt a teljesítményem, még túl is voltam fizetve. Ha az ösztöneim jól  irányítottak, jó voltam, ha meg ez nem volt, akkor a fal adta a másikat. Az írással ugyanígy vagyok. Kilencvenben megjelent Az orgonák völgyében című novelláskötet – szerzője dadog a tehetségtől, alig tud egy jó mondatot kinyögni: egyik-másik novella jobb, de a legtöbbnek a fal adja a másikat. Miközben ma sem írásból élek (hogy miből, ne kérdezzétek), mégis „profi” író vagyok. Ha megnézed a kilenc éve, szinte mindennap vezetett blogomat, látszik, hogy hány évnyi folyamatos gyakorlás és tanulás után állt be a stílusom olyanra, és már nem zuhant mélyen a brekegő segge alá. nfl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr9814211323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása