HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.08.08. 05:34 calvero56

ÖNÉLETRAJZ  ISTENHEZ, ÁLLÁSHIRDETÉSRE,  BUKOTT ANGYAL  MUNKAKÖRRE. Tisztelt Cím! Hatvankét esztendőre volt szükségem, hogy eljussak ehhez a pillanathoz. Pedig mindig tisztának és legyőzhetetlennek éreztem magam, eddig mégsem éreztem késztetést, hogy Önhöz folyamodjak munkakérelemmel. Bár fiatal koromban nem igazán voltam jó színész, mégis diplomát szereztem az erre szolgáló tanintézményben.  Annak idején – az Ön fiának születése utáni második évezred végén – még a lapoknak volt olyan rovata, hogy kritika, melyben gyakran dicsérték a munkámat (ennek dokumentumait mellékelhetem a felvételi kérelmemhez), s én, lévén beképzeltségre hajlamos, el is hittem a dicséretüket. Ha nagyritkán lehúztak benne, csak legyintettem, hogy: nem értenek hozzá. Aztán negyven éves koromban már jobb színész lettem – Lucifer szerepében sokan dicsértek, melyben éppen Önnel perlekedtem, ily szavakat vágva az arcába, hogy „mi tessék rajta?”, meg „nem adhatok mást, csak mi lényegem”, és ezek a konfrontatív szavak, tudom, most megnehezíti a helyzetemet, hogy állást kapjak az Ön által irányított intézményben. Szóval, érett koromban már voltak jó alakításaim, de akkor már senkinek sem az volt fontos, hogy ki jó egy szerepben, vagy ki a jó színész, hanem, hogy ki játszik a szappanoperákban. Közben született két földi agyal lányom és két törvénytelen fiam; az egyik előbbitől és egyik utóbbitól három unokám van. Harminc éves koromban kezdtem napi szinten írni. Akkortájt még a profik, az ördögi Vonneguttól az angyali Vámosig sokan megéltek a novelláikból, mert abban az időben még a lapok lehoztak rövid prózai műveket is. De én akkor még csak a vadászirodalomban cserkésztem, és azt akartam integrálni az egyetemes irodalomba. Hatvan éves koromban már egyesek szerint kezdtem jól írni, ÉS, satöbbi. De akkor már az írók sem voltak fontosak, és az sem, hogy ki ír jól, és ki nem. Aztán eljött az a kor, hogy már az élet sem volt fontos – akkor meghaltam. Kérem a munkáltató Urat, szíveskedjék számomra állást biztosítani a Menny nevű manufaktúrában, vagy annak alvállalkozásában – a Pokolban. Utóbbiban már rendelkezem szakmai gyakorlattal, tehát a próbaidő is mellőzhető. Amennyiben felvételi kérelmem elutasítást nyerne, kénytelen leszek egy másik világcéghez, az Allah LTD-hez folyamodni felvételért, bár annak egyik munkacsarnokában, a Gyehennában állítólag még légkondi sincs, s még melegebb helyen kénytelenek munkájukat végezni a dolgozók, mint az Ön által üzemeltetett Pokolban. Mivel a Nirvána KFT csak protekciósokat alkalmaz, oda nem is szándékozom felvételi kérelmet benyújtani, mert bizonyos pletykák szerint oda sok buddha, bocsánat, elütés, buta ember kap munkaengedélyt. Az amerikai Manitu Vállalat pedig csak színes tollakban utazik, melynek sem készítéséhez, sem viseléséhez nincs megfelelő képesítésem. A szabadnapok vonatkozásában irányadónak vélem gondolni a hetedik nap szabaddá tételét, hisz Ön is akkor szokott elvonulni a megérdemelt üdülésére.

Várva a cégvezető Úr válaszát, maradok tisztelettel, nfl

Utóirat: A torinói leplet, amit a szaunázáshoz kikölcsönöztem (ebben szoktattam szervezetemet a Pokolbéli munkához), majd a megadott határidőre leadom a ruhatárban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr3314168365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása