HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.06.26. 06:40 calvero56

ALFÖLDI,   AZ  ÁLHUMANIZMUS   DEMAGÓG   BAJNOKA. Idézet tőle, egy tegnapi cikkből: „A menekültek nem migránsok, hanem emberek.” Igen, Robi, ez rendszertanilag pontos meghatározás – darwinizmusból: ötös. Csak annyit tennék hozzá halkan, hogy nem csak a migráns ember, de még a színész is az. És te ezt, legalábbis velem szemben, nem vetted figyelembe. Mert én is ember voltam, amikor a Stuart-ban rendeztél engem, mégis úgy beszéltél velem, mint egy állattal. Nem is biztos, hogy jó a példa, mert a kutyáddal bizonyára nyálasan édelegve gügyögsz, csak velem ordítottál, mint egy állat. Ennyi év után már nem haragszom rád, csak megvetlek nagyon. Főleg a gyávaságod miatt vetlek meg. Mert mi más lenne, mint gyávaság, hogy csak a társulat piramisában alacsonyabb helyen lévő színészeket nem vetted EMBERszámban: Telekest, engem, meg még pár fiatal színész, de a csúcson lévőknek csontig hízelegtél. Pedig aki lefelé rúg, felfelé nyal az, nem csak hogy gyáva, de szemétre való jellemű, puhatestű osztriga is. Ez vagy te, Robi. Mert lehet ordítani a próbán, nem ezzel van a baj. Csiszár például a Szentivánéji alatt, ha bekattant, ordított. Az igazgatótól a portásig mindenkire üvöltött – nem tett kivételt, hogy ki árthat neki, és ki nem. De tudtuk, ha átmegy rajta az izé, ismét normális lesz, és dolgozhatunk. Tehát nem az ordítással van baj. Hanem a szelektív ordítással, amikor a hierarchiában kiszolgáltatott helyzetben lévők  állatok, de fölfelé behízelgünk. Ahogy te tetted akkor (és tudtommal máshol is, csak én már szerencsére annak nem voltam tanúja és elszenvedője). A tehetségeset is elismerem, mert például a Nemzeti nyitó Tragédia előadásában te nyújtottad Luciferként az egyetlen értékelhető alakítást, és a figurát pontosan olyannak játszottad, amilyenként szerintem egy bukott angyal, és a csábítás ördöge színpadilag megjeleníthető, és amilyenre magam is vetten anno, amikor ez a figurát játszottam. És rendezőként is tehetségesnek véltelek, együtt dolgozásunkkor. Csak emberileg vagy egy rongy. Amit én nem mosok össze a művészi értékeddel. Csak undorral elegy szánalommal olvasom az ilyen demagóg, és álhumanista frázisaidat. A tehetséged előtt meghajlok. A jellemedre köpök. És én nem vagyok migráns, és akkor sem voltam az, amikor állatként bántál velem, miközben ember voltam, s vagyok. nfl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr9214073269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása