HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.05.09. 07:16 calvero56

GYEREKKORI  EMLÉK. Gyerekkorában mindent elfogad az ember, én is elfogadtam, hogy különcnek tartanak. Pótolta ezt a természet, a városunk közelében futó vŐgy, benne a patak. Oda lógtam el időnként halat fogni. Sok délutánt és estét töltöttem el a patak mellett, s megakasztottam sok csukát, keszeget, durbincsot. Ültem a csendet hallgatva, amíg rám nem sötétedett, és a fák mögül fel nem tolta sajtszerű képét a hold- - - no, cseszeget ez a Demjén, pedig mennyire utáltam, amikor egyik koncertjén huszonkétszer énekelte el, hogy sajtból van a hold, és én úgy gondoltam, hogy nem szabadna egy refrént ennyiszer büntetlenül elénekelni, és különösen helytelen a holdat egy holland tejtermékhez hasonlítani. Néztem a tojássárgáját, ott az ég -fehérjében, és arról ábrándoztam, hogy ha nagykorú leszek, sokat fogok utazgatni, esetleg terroristának állok, repülőket térítgetek el, és azt követelem, hogy minél messzebb vigyenek. Vagy bombával fenyegetőzöm, és követelek valamit, még nem tudom, mit, de az biztos, hogy nem csak egy tábla csoki lesz. Ilyeneken agyaltam, és ez később csak akkor jött elő az emlékezetemből, amikor egy fairbanks-i panzióban tévén néztem az ikertornyokba belerepülő gépeket. nfl

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr8013901298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása