HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

2018.03.05. 07:05 calvero56

M A C S K Á K. Ma nem zenés színjátszásról írok, illetve legfeljebb csak a végén, hanem az ültetett géphez, hogy kora hajnal óta itt vernyákol az ablakom alatt két fiatal macska, és meg akarja hágni az én 15 esztendős Ciri nőstény macskámat, ami, átszámítva emberi mértékűre olyan, mintha egy geRONTÓfil kamaszgyerek a 84 éves anyámat akarná megdugni. Egyébként ez az egyetlen macska, Ciri, akit életemben szerettem, Lea lányom kedvéért annak idején még macska-útlevelet is váltottam neki, hogy a határon átvihessem, aztán a fejemen utaztattam, mint egy orosz usánkát, mert nem akart megmaradni a hátsó ülésen, és folyton a fejemre mászott. Szóval, a macska. A legtöbb ragadozó télen üli nászát, ez alól kivétel a medve, amely abban is hasonlít az emberre, hogy májusban lesz szerelmes, és persze nem is igazán ragadozó, hanem omnivor a drága. A menyétfélék pacsmagolása is (ez a zoológiai szakkifejezésük, néha pepecselésnek is mondják, és ezt vette át a magyar nyelv is, más jelentést adva neki), szóval a kisragadozók pepecselése is néha elhúzódik a tavaszba. Talán az egyetlen élőlény az ember, aki minden időben tud baszni. Persze, előző mondatomban a “baszni” helyett írhattam volna mást is, hogy ne ingereljem a kedves Büdös Cecíliát, aki talán azt kommentálja majd, hogy mondhatta volna szebben is, kis lovag. Persze ő nem cyranosan kommentál, és én sem vagyok már kis lovag, de mindegy. Mert nincs az az isten, amiért kedvem lenne belekezdeni olyan mondatba, melyben a derék magyar szót, a baszást lecserélném a nyamvadt “szeretkezésre”. Nincs is szebb szavunk a baszás szónál, kiérzik belőle az ősiség, a jurták fülledt pinaszagát érzem belőle. Legfeljebb a gyakás kel versenyre vele, bár az eredetileg azt jelentette: döfni, vagy szúrni, és csak a huszadik század adott neki erotikus jelentést. Például Móricz Erély című regényében azt mondják Bethlen Gáborra, hogy „a fejedelem mindenkit meggyak”. De ez ott még mást jelentett, hogy: minden ellenfelét ledöfi, de megbaszni is megbaszott minden asszonyt, tekintet nélkül, hogy melyik nagyúr feleségéről van szó. Mert a baszásban minden benne van. Ezt a szót én annyira tisztelem, hogy nem alázom meg idézőjellel se, mint aki kimondja vagy írja, de közben írásjellel vagy metakommunikatív eszközzel jelzi, hogy oké, kimondtam vagy írtam, de csak idéztem valakitől, övé a felelősség, én nem mondanék/írnék ilyen csúnya szót. Dehogynem! Hajaj, mért is ne?! Kimondom és írom én ezt (és néha GYAKorlom is, Beával), még ha már koromnál fogva nem is vagyok szexre termett, extra termet. nfl

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr2813715818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása