HTML

Riportok a kanadai vadonból

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 23:36)
  • Tuco Ramirez: Azt tudom erre mondani, amit a Vörös Rébék mondott Pörge Daninak: Kár! Kár! Kár! (2017.11.07. 14:53)
  • Tuco Ramirez: Most nagyapa vagy nagybácsi? Több bejegyzésben is keveredik a kettő. Vagy arrafelé így is úgy is m... (2016.07.20. 14:47)
  • Világnézet Netes Napló: Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírv... (2014.08.16. 07:31) Gáz van tigáz
  • LukeSkywalker: Ez sem jó. Helyesen: Child in Time (2014.07.24. 10:58) Helyesen: Child in Thime

Linkblog

Szevasz Barátom

2011.05.31. 19:03 calvero56

Jól láttad Barátom, már vagy egy hete nem írtam. Ehelyett töröltem. Kitöröltem a naplómból minden olyan jegyzetet, melyben jellemtelen politikusokkal, és hasonló adottságú kollégákkal foglalkoztam. Nincs nekem már idegem sem türelmem, még kevésbé időm (mármint hátralévő életem tekintetében), szóval nincs erre nekem időm. Ami van, azt hasznosabb dolgokra akarom fordítani. Jelesül az írásra. Úgy értem a könyvírásra. Persze tudom, írásból Magyarországon - a két Péteren kívül - senki sem tud megélni. Én sem fogok megélni ebből. De most - miként említettem - minden időmet és szellemi energiámat A vadászat karácsonyai című könyvem befejezésére szeretném fodítani. Már csak pár fejezet van hátra... és a kiadóm rábólintott annak kiadására. A színészekről szóló regényem egy másik kiadónál elbírálás alatt áll, nem kizárt, hogy az is megjelenik idén. Tehát ezért most ritkábban írok neked Barátom. S ha írok is, nem bűnöző politikusokról és más nímandokról írok. Hanem erdőről és vadról, erdészekről és vadászokról.

Üdvözlettel Calvero

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanadaivadon.blog.hu/api/trackback/id/tr172946788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Facius 2011.05.31. 21:07:25

Üdvözlöm a döntést:) Szeretem ahogy írsz, a Végtisztességet sokat forgattam egy időben. Előkelő helyen "lakik"a polcon...Darvas Iván "Lábjegyzetek" c. könyve mellett...:)

KANGA 2011.06.16. 17:38:40

Ez igazán jó hír Calvero! Alig várom a könyved megjelenését!
süti beállítások módosítása